29 Ekim 2017 Pazar

Yağmur Sonrası Gökkuşağı:)

Yaşadıklarımdan utanmıyorum. Bu blogu açtığımdan beri yazdığım her bir yazı gerçek samimiyetimle yazılmış yazılar. Hiçbirinden utanmıyorum, başkalarına saçma bana mantıklı gelen şeyleri yaptığım için de utanmıyorum. İyi ki yapmışım, iyi ki acı çekmişim de bu düşüncelere sahip olmuşum. Ama her şey bir yana iyi ki yaşadığım acılardan sonra mutlu olmuşum. Hani bir söz vardır “yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı” diye. Ben bu lafa çok inanıyorum. Çünkü hepimiz bir şeyler yaşıyoruz iyi ya da kötü, bir şekilde toparlanıp ayaklarımızın üzerine geri basıyoruz. Sonuçta hayatın gerçekleri bunlar. Hiçbir şey ne dışarıdan göründüğü kadar mükemmel, ne de içeriden yaşandığı kadar arabesk. Aslında tam ortası. Her şey ölçülüyken güzeldir ya hani, bu da öyle bir şey işte. Demem o ki, hepimiz bir şeyler yaşıyoruz ve toparlanıp mutlu olmak yine bizim elimizde. Kimse hayatın kolay olduğunu söylemedi zaten, değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...