11 Ocak 2018 Perşembe

Ben ne istiyorum?

Şu hayatta istediğim en büyük şey ileride de hatırlanmak. Kalıcı olmak istiyorum. Bu hayata hepimiz bir amaç için geliyoruz ve benimde amacım insanların iyi hissedeceği şeylere odaklanmak. Evet hep önce kendimizi düşünmemiz gerekir ama ben bunu pek uygulayamıyorum. İnsanları düşünürken mutlu oluyorum-tabi mutsuz da- Ve bu bana müthiş bir enerji veriyor. Ben onların dertlerine çare bulmak, iyi hissetmeleri için yazılar yazmak, onlarla konuşmak, onlara bir şeyler öğretmek istiyorum. Kitaplarım çıksın istiyorum.(psikolojik, deneme vs.) İmza günlerim olsun istiyorum mesela. Orada kitaplarını imzalatmaya gelen her yaştan insanla resim çekilmek istiyorum.

1 yorum:

  1. Aslicigim her sey gonlunce olsun, umarim hayallerin gerçek olur ve o imza gunune ben de gelirim ����

    YanıtlaSil

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...