22 Ocak 2018 Pazartesi

Daima Pozitif:)

Hayatın hiç görmediğiniz yönlerini tek bir yöntemle görebilirsiniz: Bakış açınızı değiştirerek.
Bakış açınızı değiştirdiğinizde olduğunuzdan daha iyi, daha huzurlu bir insan olacaksınız. “Keşke şöyle yapsaydım” yerine “İyi ki yapmışım tecrübe kazandım” demeyi öğreneceksiniz. Ve inanın bunu öğrendiğinizde daha olgun, daha tecrübeli bir insana dönüştüğünüzü göreceksiniz. Bu size güven verecek, mutluluk verecek:) 
Diğer bir deyişle bardağın dolu tarafını görmek diyorum ben buna. Pozitifliği, olumlu bakış açısıyla bakmayı asla kaybetmeyin. İnanın her koşulda, her türlü durumda ayakta kalabilme gücü verecek bu size.

2 yorum:

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...