24 Eylül 2017 Pazar

Kendinizi iyi hissetmenin yolları - Hobileriniz

Sürekli üzgün hissediyor, bir şeyler yapmak istiyor ama yapamıyor musun? O zaman doğru adrese geldin! Birazdan çok iyi hissedeceksin, sadece okuman yeterli:)
Öncelikle moralinin bozuk olma sebebi çok önemli. Arkadaşınla mı tartıştın? Aile ilişkilerin mi dengesiz? Notların mı düşük? Yoksa erkek arkadaş problemi mi? Bu soruya yanıt bulduktan sonra çözümlemek çok daha kolay olacaktır.
Durduk yere keyifsizlik yaşıyorsan ve eğer genç bir kızsan kızsal dönemine denk gelmiş olabilirsin. Bu dönemlerde kendini rahat hissettirecek aktiviteler bulmaya çalış. Kitap oku, dizi izle, yemek ye, müzik dinle, çizim yap. Daha birçok örnek verilebilir ama dilersen kendin de bulabilirsin:)
Beni okuyan genel kitle genç olduğu için gençlere ithafen yazacağım şuan yazdığımı; Kendine bir hobi bul. Müzikle uğraş, tiyatroya git veya sen oyna, çizim yap, yazı yaz( benim gibi:) ) İnan kafanın dağıldığını hissedeceksin. Ve hatta bunları çok ders çalışıp yorulduğunda da yapabilirsin. Mutlaka mola vermelisin, kendini sakın derse boğma:)
Arkadaşlarınla buluşmak, bir şeyler yiyip içmek, sohbet etmek seni bunalımından kurtaracaktır emin ol. Canının sıkkınlığını yakın arkadaşlarınla kurduğun sohbetle unutacaksın çünkü. Kendini eve kapatma, yoksa daha fazla düşünürsün ve bunalımdan çıkamazsın.


~~~Bu konuda tekrar bir yazı yazabilirim eğer isterseniz ancak ben yorumlarınızı okumayı çok istiyorum. Yazdığım şeylere iyi ya da kötü yorumlar bırakmanız gelişmem için çok iyi olacak. Veyahut bana konu önerisi yaparsanız yazılarım için fikir alışverişi yaparız ve yazımda sizden bahsederim. Güzel olmaz mı? :) ~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...