1 Mart 2019 Cuma

Kısaca Ben*

Duygusal bir insanım, yazı yazmayı hayatımdan daha çok seviyorum ama ilham gelmedikçe yazamam, insanları kendimden fazla düşünüyorum ve artık bu huyumdan nefret ediyorum, bazen saçma sapan insanların neden bana karşı cephe aldığını düşünüp beynimi gereksiz konularla meşgul ediyorum, meşgul olmayı, çalışmayı, okumayı çok seviyorum. Neden mi böyle bir giriş yaptım? Çünkü kendimi anlatmak, anlamlandırmak istedim. Şu sıralar konuşamadığımı, neyin var dediklerinde nutkumun tutulduğunu, kelimelerin ağzımdan çıkamadığını fark ettim. Benim gibi biri için çok zor bir durum bu. Her zaman dışa dönük, sosyal, her şeyini çabucak anlatabilen bir insandım çünkü. Değişik şeyler olmaya başladı. Eskisinden daha dengesizim, düşünceliyim. Ne yapacağım belli. Yazmak, eser okumak, araştırma yapmak, tek kalmak. Yapabileceğim başka hiçbir şey yok.

2 yorum:

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...