27 Şubat 2018 Salı

Her İstediğimizin Olması Mümkün Değil

Her istediğimiz olamaz şu hayatta. Bunun en basit örneği; mesela ben okey oyununda hep bitmek istiyorum, hep taş gelsin istiyorum, hep güzel şeyler olsun, hiç üzülmeyeyim istiyorum, veyahut her dakika kahve içmek istiyorum ama zararları olduğunu bildiğim için içmiyorum. 
Her istediğimizin olmaması bir açıdan iyi aslında. Böylelikle doyumsuz olmuyoruz, bazı şeylerin değerini anlıyoruz, onlardan ders çıkarıyoruz. Her istediğimizin olduğunu bir düşünsenize. Ne isteseniz oluyor, ne isteseniz alınıyor. Hayatta bir şey uğruna savaşmak yok, bir şeye ulaşmak için bir emek, çaba yok. Ee? Böyle hayat geçer mi? Tabi ki hayır. Bu bize hayatın bir sınavı, oyunudur. İstediklerimizin armut piş ağzıma düş şeklinde değil gerçekten emek vererek, uğraşarak bize ulaşmasını sağlamak. Bu yüzden asla isyan etmeyin, bir şey olmuyorsa daha iyisi olacağı içindir. Kötü düşünmeyin:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tutarsızlık, İnsanlığın Yüz Karasıdır

Tutarsızlıklardan, net olmayan durumlardan ve belirsizliklerden nefret ediyorum. Bazı şeyler baştan konuşulur, halledilir, biter sanıyordum ...